Kurssin sisältö ja pedagogiikka

Kurssin sisältö, kurssin fyysinen runko

Tehtävät

  • Mikä on opiskelijan lähtötilanne?
  • Mihin hän haluaa päästä? (hyödynnä kyselyssä saatuja vastauksia; kysely on tehty kohderyhmä-osiossa) –> kurssin lopputulos
  • Kuinka monta askelta näiden kahden pisteen välissä on?
  • Mitkä nämä askeleet ovat?
  • Mikä on loogisin polku pisteestä A pisteeseen B
  • Keskeytä video
  • Laita hälytys 5 min päähän
  • Vastaa yllä annettuihin kysymyksiin

Moduulit ja oppitunnit

Tehtävät

  • Ota yksi moduuli (esimerkki: Läpileikkaus omaan rahankäyttöön (1 viikko))
  • Mitä tässä osiossa opetetaan ja käydään läpi?
    • Mihin omassa rahankäytössä kannattaa kiinnittää huomiota
    • Kuinka monen kk tiliotteet kannattaa käydä läpi
    • Miltä ajalta katsotaan luottokortti ostokset
  • Mikä on tämän moduulin lopputulos?
    • Opiskelija ymmärtää mihin hänen rahansa menee
  • Mitä askeleita henkilön tulee ottaa, jotta hän pääsee loogisesti eteenpäin?
    • Tutkia omaa rahankäyttöään (annetaan selkeät ohjeet miten)
    • Tehdä päätös haluaako muutosta vai ei
  • Toista tämä sama prosessi jokaisen moduulin kohdalla.

Pedagogiikka

Tehtävät

Kun haluat varmistaa verkkokurssin laadukkaan sisällön ja pedagogiikan, tässä on ammattilaisia, jotka auttavat mielellään: